Vážení občané,
na základě usnesení Vlády ČR o přijetí krizového opatření z důvodu omezení osobního kontaktu zaměstnanců městského úřadu s adresáty veřejné správy nadále dojde k omezení rozsahu úředních hodin Městského úřadu Staré Město.
Úřední hodiny budou pouze v pondělí a ve středu v časech: 8:00 – 10:00 a 13:00 – 16:00 hodin.
V neúřední dny bude přístup na úřad pro veřejnost umožněn výhradně na základě předchozího telefonického nebo e-mailového objednání. Kontakty na zaměstnance Městského úřadu Staré Město jsou zveřejněny na webu http://www.staremesto.uh.cz/ v sekci kontakty.
Vstup do úřadu bude v neúřední dny uzavřen. Předem objednaného občana k vyřízení záležitosti ve stanovenou dobu osobně převezme u vstupu pověřený zaměstnanec konkrétního odboru.
Příjem veškerých dokumentů od občanů bude pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, s tím, že bude upřednostňována elektronická komunikace. Žádáme občany, aby úřad navštěvovali pouze ve vymezených hodinách, upřednostňujeme telefonickou, e-mailovou či písemnou komunikaci.
Přístup na úřad bude umožněn pouze s použitím roušky nebo jiného vhodného prostředku k zakrytí obličeje. Žádáme občany o používání dezinfekčního prostředku, který je umístěn u vstupu do úřadu.
Děkujeme za pochopení.
Josef Bazala
starosta